Annoncørbetalt indhold

Få lavet tryk på arbejdstøjet

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Har I et logo, der fortjener at blive set lidt mere, end det bliver lige nu? I har det formentlig monteret som et skilt udenfor bygningerne, jeres virksomhed hører til i, ligesom jeres firmabiler med garanti har det klistret hen ad siderne. Men hvad med jeres arbejdstøj? Arbejdstøj med tryk er meget almindeligt i det danske erhvervsliv, og det er der en rigtig god grund til.

Ved at sætte et logo og et navn på en jakke, et par høreværn eller et par handsker, får I lynhurtigt en form for eksponering, I ikke ellers ville få. Det er de færreste, der kommer forbi jeres virksomhed, men mange vil garanteret se jer, når I er ude i privaten ved en kunde. Hvis I står og arbejder på en opgave, vil jeres logo på ryggen af en jakke være tydeligt for dem, der passerer forbi, og det er automatisk med til at give jer reklame.

Annonce

Det er nødvendigt, at man kan designe arbejdstøjet, som man gerne vil have det, og så logoet sidder, så det giver bedst mulig mening for jer. Derfor er der da også et bredt udvalg i løsninger med tryk på arbejdstøj, så I kan få noget, der passer til jeres medarbejdere. Det kommer naturligvis også an på, hvilken type af virksomhed, I er, hvilken type af tryk i kunne have brug for.

Til kokken eller håndværkeren

Arbejdstøj med tryk er et bredt begreb. Hvad er det første erhverv, du kommer til at tænke på, når du hører ordet arbejdstøj? Mange tænker på refleksjakker, kansasbukser eller almindelige t-shirts med logoer på. Håndværkere arbejder langt størstedelen i arbejdstøj med logo på, og det er da også en af de brancher, man hurtigt genkender på den måde. Men der er også mange andre brancher, der ligeledes benytter sig af arbejdstøj – det er bare ikke sikkert, du ser det lige så meget rundt i villakvartererne.

Har du for eksempel nogensinde tænkt på, hvor mange tjenere på restauranter, der bærer forklæder med logo på? Et klassisk forklæde kan sagtens se godt ud med et simpelt, enkeltfarvet logo trykt på sammen med logoet. Selvom det måske giver sig selv, at man hører til den restaurant, man serverer på, giver det alligevel en fornemmelse af sammenhæng og en rød tråd, hvis forklæderne passer ind i resten af restauranten. Det er fuldstændig det samme, som hvis tjeneren havde båret en almindelig t-shirt med logo på ryggen i løbet af arbejdsdagen.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.