Annonce
Fyn

Maturix droppede verdens største betonmesse og gik på Snapchat i stedet: Har netop landet virksomhedens største ordre

Direktør Casper Harlev fra Maturix er ikke bange for at tage chancer i virksomhedens markedsføring. Faktisk mener han, at det er helt afgørende, at man tør satse. - Man er nødt til at turde for at få nogle erfaringer, og der er også sådan, du måske finder en guldåre og noget nyt, som ingen andre bruger endnu, siger han. Foto: Birgitte Carol Heiberg
Maturix har langt færre ressourcer til marketing end virksomhedens internationale konkurrenter. Derfor går den hastigt voksende Odense-virksomhed benhårdt efter at finde de områder, hvor den kan skille sig ud, og med støtte fra puljen SMV:Digital har virksomheden lagt en digital strategi, der trods utraditionelle metoder ser ud til at virke.
Annonce
Annonce
IT og tech

Manden med hjernescanneren går på børsen: - Vi er i gang med at bygge et imperium, både jeg og medarbejderne, som også er aktionærer

Landbrug og fødevarer

Afvist to gange i Løvens Hule: Nu sælger han 2,3 millioner iskaffer om året

Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Energi og forsyning For abonnenter

Selskabet har planer om en energipark til 60 milliarder og 500 arbejdspladser: GreenGo har kendt investor som storaktionær

Hotel og restauration For abonnenter

Spring køen i kantinen over: To gymnasievenner får mange millioner til udvikling af virksomhed

Industri og produktion

Salget af dansk medicinsk udstyr vokser: Phillips-Medisize udvider i Struer

Industri og produktion For abonnenter

Kendt robotvirksomhed reddet: Medarbejderne overtager efter konkurs

Transport og logistik For abonnenter

Nu er køberen fundet: Stenrigt selskab skal bygge 129.000 kvadratmeter stort logistikcenter i voksende industriområde

Industri og produktion For abonnenter

Succesfuldt sønderjysk skrædderi solgt til svensk investeringsselskab

Annonce