Annoncørbetalt indhold

Verden har ikke brug for mere tøj. Den har brug for bedre tøj.

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Basic Apparel Scandinavia er en dansk virksomhed, der siden 2013 har produceret miljøvenligt hverdagstøj, som matcher langtidsholdbare tendenser og designs – og stadig gør det i dag. De designer tøj til kvinder i alle aldre, unge som gamle, og til priser, hvor alle kan være med – tøj, som du bliver forelsket i.


”Min største investering er en realitet”

På deres hjemmeside skriver Basic Apparel: ”når elsker noget, smider du det ikke ud”, hvilket med stor sandsynlighed også var Jesper Buchs tanke, efter at have hørt Camilla Balles pitch i DR1-programmet Løvens Hule. Han har nemlig udtalt, at han rigtig gerne ville have fat i Camilla. I et interview med B.T i januar, har han yderligere udtalt, at der mellem ham og Camilla, var en rigtig god kemi, og at han investerer med maven og ikke mindst hjertet, når han investerer. ”Det er sådan set det vigtigste for mig – om jeg fornemmer, at jeg kan få en rigtig spændende og sjov rejse med en iværksætter, som jeg tror på”.

Basic Apparel er drevet af Camilla Balle og hendes team bestående af 6 lidenskabelige kvinder. De ønskede sparring og et samarbejde. Hele 4 ud af 5 løver var interesserede i at investere i Camilla – faktisk så meget, at de overbød hinanden. Men Jesper Buch gik hjem til sejren. I programmet udtaler han: ”det her, det er en af de investeringer, jeg kan mærke mest”, efter Camilla og resten af teamet har takket ja til hans bud.

Efter programmet blev sendt har både Basic Apparel og Jesper Buch selvfølgelig offentliggjort deres samarbejde på sociale medier, som LinkedIn, Instagram og Facebook. Blandt andet har Buch skrevet, at Camilla er ”en sej powerkvinde, som designer og producerer optur bæredygtigt tøj til kvinder”, og at hans største investering i Løvens Hule er en realitet. Yderligere har han udtalt, at hun er meget organiseret og fokuseret, lytter efter og får sat ting i værk.


Skaber det, som får dig til at føle dig godt tilpas

Basic Apparel Tøj forhandler udvalgte tidløse items, der altid ligger forrest i skabet, og som du bliver ved med at gå tilbage til. De skriver selv, at de ”skaber det, som får dig til at stråle og føle dig godt tilpas”. Det er hverdagstøj, som både kan bruges og vaskes. Slow fashion er et fokuspunkt. Tøjet skal holde til mere end én sæson; Basic Apparel sætter dermed planeten i fokus, og mener ikke, at der er brug for mere tøj, men derimod bedre tøj.Jesper Buch sætter også selv stor pris på, at Basic Apparel går op i, at tøjet bliver produceret under ordnede forhold.



Basic Apparel leder ikke efter ‘mere’, men ‘bedre’ 

Som tidligere nævnt drives Basic Apparel af Camilla Balle og hendes team bestående af seks passionerede kvinder. De deler en fælles forelskelse i tidløst design, og ønsker at gøre planeten til et bedre sted. Dette skal ligeledes skinne igennem i deres designs, som skal være holdbare og bæredygtige. Dette er også grunden til at deres designs ikke kan findes på de større online platforme, da de ønsker at støtte de lokale forhandlere og dermed tilføre glæde til de små, lokale samfund. Dette er en strategi de efterlever, da de hellere vil sælge mindre af deres kollektioner, end stort på de større online platforme - de leder altså ikke efter mere, men bedre. Hvis du kan lide Basic Apparels grundværdier, og, ligesom dem, ønsker at gøre modeindustrien til et bedre sted, er det hos dem du skal shoppe dine fremtidige items.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.