Annoncørbetalt indhold

Skab bevidsthed omkring din virksomhed med roll up bannere

PR-foto credit

Denne artikel indholder sponsoreret indhold

Enhver, der driver en virksomhed, ved, at et godt produkt eller en god service ikke er alting. For hvis ikke man gør sig synlig ude i verden, vil man sjældent kunne tiltrække nogle kunder.

Synlighed kan skabes på mange måder, både gennem reklamer, sociale medier, messer og konferencer, og her er det vigtigt med et professionelt udtryk, der matcher det, som virksomheden tilbyder.

Annonce

Fang kundens opmærksomhed

Med et flot og veldesignet Roll up banner kan du skabe en synlighed, som styrker virksomhedens visuelle identitet og samtidig fanger kundens opmærksomhed. Banneret egner sig især godt til messer, til konferencer eller i butikken, hvor det er vigtigt, at de besøgende husker virksomheden og produkterne. Fordelene er derudover, at netop et roll up banner både er let at pakke sammen og dermed også let at transportere.

Hvordan skal et roll up banner se ud? 

Et banner har i høj grad den funktion, at det skal skabe blikfang. Det er de færreste, der vil læse lange tekster, da man som kunde heller vil se, hvad virksomheden tilbyder. Derfor er det først og fremmest vigtigt, at virksomhedens navn, logo og produkt eller service er i fokus.

Navn og logo skal være så fængende, at det er noget, kunden lægger mærke til og husker. Derfor kan det være en god ide at få hjælp fra professionelle grafikere til at skabe det rette logo, som kan anvendes på tværs af brandingen.

Når det kommer til selve bannerets opbygning, er det i teorien muligt at lave et selv, hvis man har de rette grafiske evner. Har man ikke det, vil det altid være en fordel at finde et firma, der udmærker sig i dette. De vil nemlig i samarbejde med din virksomhed kunne producere og udvikle unikke designs, som både matcher det eksisterende udtryk, ser professionelt ud og fanger kundens opmærksomhed.

Visuel identitet på tværs af kanaler 

En virksomhed står i forhold til branding stærkest, hvis det visuelle udtryk går på tværs af kanalerne. Det vil sige, at der skal være en rød tråd gennem virksomhedens hjemmeside, de sociale medier, eventuelle butikker og til messer eller konferencer. Det er med til at give en tryghed for kunderne, der kan genkende brandet hele vejen igennem. Genkendelighed er dermed et af nøgleordene, når det kommer til en god og professionel markedsføring, der i bedste fald kan booste virksomhedens økonomi.

Forhåbentlig er du nu blevet klogere på, hvordan et roll up banner kan gøre underværker for din virksomhed.

Denne artikel indholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.