Annonce
IT og tech

Man skal være ude inden 16: Digitalt bureau vokser, men ikke for enhver pris

- Det er den sværeste disciplin at finde dygtige folk på vores marked, siger Nikolaj Riisberg, Foto: Carsten B. Grubach
Improving markedsfører sig mere internt end eksternt. Nøgleordet er ordentlighed.
Annonce
Annonce
Erhverv For abonnenter

Direktør forlader Jensens Bøfhus: - Mit forhold til bestyrelsesformanden er blevet slidt

Handel og service

Behovet for messestande er tilbage på fuldt blus: Det er som om, at 1000 ketchup-flasker er eksploderet på samme tid

Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Hotel og restauration

Majbrit laver mad til flere hundrede mennesker - nu har hun knækket koden til at undgå madspild: - Vi er stolte af os selv

Handel og service

Energiprisernes himmelflugt får byens bager på barrikaderne: Morgenbrød bliver skiftet ud med protestskilte

Industri og produktion For abonnenter

Svineformand forudser bølge af konkurser: - Jeg kommer til at miste meget, mindst to millioner

Handel og service For abonnenter

For ni måneder siden var hun elev: Nu køber 24-årige Karoline hele butikken

Job og arbejdsliv For abonnenter

Har du også travlt med at lave ingenting? Albert gik fra 90 timer om ugen til 37 – og begyndte at tjene mere

Industri og produktion

Køle-succes runder milliarden og er foran ambitiøse vækstplaner: - Hvis jeg skal være helt ærlig, så er jeg faktisk ikke særlig overrasket

Annonce