Annonce
Fyn For abonnenter

Juliana Drivhuse var ved at drukne i succes: Investeringer skal sikre, at de normale processer ikke bryder sammen igen

Nikolaj Stærmose og Juliana Drivhuse har de senere år investeret markant og satser stærkt på eksportmarkeder, hvor det gælder om at udvide interessen for at købe drivhuse blandt andet gennem et stærkt community. Virksomheden forventer også øget efterspørgsel i år, hvor det stadig er usikkert, hvornår vi igen kan rejse. Foto: Sophia Juliane Lydolph/Ritzau Scanpix
For Juliana-ejer og direktør Nikolaj Stærmose har det været et mærkeligt skisma at kunne se andre virksomheder være udfordret på eksistensen, mens han selv og drivhusvirksomheden fra Odense var ved at drukne i succes. I en periode følte han ligefrem, at situationen var ude af kontrol, men det er først og fremmest taknemmelighed, der nu fylder hos direktøren, som på det seneste har investeret markant og satser kraftigt på eksportmarkederne.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Annonce