Annoncørbetalt indhold

JNA Vinduer & Døre: Velgørenhed er vores mærkesag

PR-foto credit
Annonce

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

JNA Vindoer & Døre har den holdning, at verden handler om mere end blot vinduer og døre. Derfor støtter de både Kræftens Bekæmpelse og de danske Julemærkehjem.

Erhvervspartnere mod kræft

”Det er yderst vigtigt for os, at vi kan bidrage til disse større mærkesager. For os handler verden om mere end vinduer og døre” lyder det fra JNA Vinduer & Døre's marketingschef Matilde Alonso.

JNA Vinduer er erhvervspartnere mod kræft – "og det vil vi gerne fortsætte med i fremtiden", forklares hun.

"Vi har igennem flere år valgt at støtte Kræftens Bekæmpelse med et erhvervssponsorat. Kræft er desværre en sygdom, som berører de fleste danskere på den ene eller anden måde igennem livet, og derfor har vi hos JNA valgt at yde vores støtte til Kræftens Bekæmpelse."

Matilde Alonso uddyber:"Kræftens Bekæmpelse lægger en stor indsats ved at støtte og samtidig vejlede patienter og pårørende, alt imens der gøres en rigtig stor indsats på forskningsområdet. Vi glæder os over de store fremskridt, der sker på forskningsområdet, og vi er stolte af at kunne yde vores til bekæmpelsen af kræft", bekræfter marketingchefen.

JNA: Julemærkefonden er et hjertenært støtte

Udover at være Erhvervspartner for Kræftens Bekæmpelse er JNA Vinduer & Døre virksomhedsven for Julemærkefonden. JNA udtaler: "Det lægger os meget på sinde! Det betyder at vi hvert år kan give en masse børn et 10 ugers gratis ophold hos ét af landets 4 julemærkehjem, hvor selvtilliden hos børnene genopbygges og hvor der samtidig er fokus på sund og nærende kost samt motion. Vi er nemlig fuldstændig enige i budskabet om, at ingen børn fortjener en hverdag fyldt med ensomhed og ondt i maven."

Julemærkehjemmene hjælper hvert år ca. 1.000 børn i alderen 7-14 år til en ny start på livet. Når børnene kommer på Julemærkehjem, bliver de vejledt i at finde deres styrker og opbygge deres selvværd, så de igen kan indgå i fællesskaber. Og de nye kompetencer og vaner følger med børnene hjem.

JNA Vinduer & Døre – hvem er vi?

JNA Vinduer & Døre A/S har siden grundlæggelsen i 1975, sat fokus på at levere solide og gode produkter til de private danske boligejere, nærmere betegnet vinduer og døre. Udover at levere højkvalitetsprodukter til de danske boligejere har virksomheden desuden stor fokus på god kundeservice, stor kundetilfredshed og ikke mindst glade medarbejdere.

JNA Vinduer & Døre har altså eksisteret i mange år, og det betyder meget for virksomheden at kunne bidrage til betydningsfulde sponsorsager, der skaber glæde og gavn for støttemodtagerne.

De lægger vægt på at kunne udvælge præcis de rette mærkesager, og netop af samme grund er valgene faldet på Kræftens Bekæmpelse og Julemærkefonden, som JNA mener kan gøre en forskel i en verden hvor de gode støttesager fylder mere og mere i samfundet.

JNA har det ønske - når det kommer til mærkesager og sponsorater - at de havde flere midler til at støtte endnu flere af disse fantastiske sager, som lægger dem så utroligt meget på sinde.

"Vi udvælger vores sponsorater nøje, og det er betydningsfuldt for os at koncentrere vores indsats om nogle få sager, som står os særligt nær – netop derfor har vi altså valgt at støtte netop Julemærkehjemmene og Kræftens Bekæmpelse; to mærkesager som fylder enormt meget i vores hjerter", forklarer Matilde Alonso, Marketingchef hos JNA Vinduer & Døre.


Du kan læse mere om JNA og deres sponsorater her.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.