Annonce
Østjylland

Fremtidens reklamesøjler er fysiske butikker

– Vi går helt bevidst efter, at vores nye butikker – foruden at give kunderne en sublim oplevelse – skal fungere som en stærk og effektiv markedsføringskanal. Den lokale synlighed er med til at øge vores onlinesalg, siger Morten Qvistgaard der er Director of Omnichannel hos HiFi Klubben A/S.

ERHVERV: Ifølge det digitale bureau IMPACT, der er blandt Skandinaviens tre største konsulenthuse indenfor e-commerce, vil fremtidens markedsføringsmiks i detailbranchen ændre form. De fysiske butikker kommer nu til at spille en meget mere central rolle.

En af de virksomheder, der mærker tendensen, er danske HiFi Klubben, hvor man siden 2021 har etableret sig på det tyske marked ved at åbne fysiske butikker. Kædens overordnede onlinevækst i Tyskland er 22 procent årligt, men i Düsseldorf, München og Berlin, hvor de nye butikker er skudt op, er onlineaktiviteten steget med henholdsvis 155, 51 og 38 procent.

Annonce
Annonce
Erhverv

Ny sygeplejefaglig direktør har stået i spidsen for akutafdelingen i Horsens - nu skal hun helt op i helikopteren

Annonce
Fyn

Konferencecentre forventer nyt rekordår

Annonce
Erhverv

Han kan stege din bøf: Verdensmester rejser ud og griller for kunderne

Annonce
Forsiden netop nu
Fyn

Ekstremerne vinder i jagten på talent: Hvis du vil være noget for alle, er du ikke noget for nogen, mener Odense-direktør

Nordsjælland

Abekopper sender aktie på himmelflugt: Kvistgård-virksomhed stiger syv milliarder i værdi

Fyn For abonnenter

Biotech-firma i Odense blev kendt under corona: Fordobler millionoverskud efter testspurt

Erhverv

Analyse: Bankerne betaler ikke negative renter længere. Gør du?

Sydjylland

"Det viste sig at være helt nødvendigt med en oprydning": Spildevandsselskab har sagt farvel til top-direktør

Fyn

Sydfynsk cykelhandler i stort gear: Største overskud nogensinde

Annonce