Annonce
Østjylland

ExamVision vokser videre

Pressefoto
Samsø-virksomheden ExamVision er i rivende udvikling og trækker ofte på Erhvervshus Midtjyllands strategiske indsigt, vejledning og midler til at sparke nye ting i gang.
Annonce

TRANEBJERG: Fra Tranebjerg er flere tusinde lupbriller fragtet ud til tandklinikker i hele verden.

Siden 2001 har ExamVision produceret og skræddersyet lupbriller til tandlæger, tandplejere og kirurger.

- Tandlæger er en højindkomst-gruppe og efterspørger kvalitet, når de har brug for briller til at forstørre det, de arbejder på. Med vores individuelle lupbriller kan de både se ordentligt og sidde ordentligt, og det sælger godt, siger marketingchef Per Eggen.

Foreløbig er 33 eksport-markeder erobret med hjælp fra 36 forhandlere, og de seneste år er virksomheden vokset med hele 20 medarbejdere til 39. Og om et års tid forventes ExamVision at runde medarbejder nummer 50.

Gennem flere år har Erhvervshus Midtjylland bidraget med penge og vejledning til virksomheden, og det har været med til at bane vejen for den videre vækst. Den samlede pakke giver stor værdi for ExamVision, understreger marketingchefen.

- Vi er en stærk virksomhed med markedets bedste brand og mange knapper at skrue på i vores vækst-rejse. Og når vi skruer på knapperne, er Erhvervshus Midtjylland næsten altid med, siger Per Eggen.

Det gælder også lige nu, hvor ExamVision er ved at udvikle et nyt produkt og samtidig i gang med et stort digitaliseringsprojekt. Det skal sikre, at alle processer, lige fra en ordre ruller ind, til den sendes ud i verden med fragtmanden, bliver digitale.

- I takt med vores vækst er der brug for at gøre tingene smartere. Fra erhvervshuset får vi midler til at sparke nye ting i gang, men det er ikke det eneste. Når vi trækker på deres strategiske indsigt, får vi tegnet ruten og landkortet rigtigt fra starten, siger Per Eggen.

Han betragter de midler, ExamVision får til forløb med eksterne rådgivere, som en ekstra styrke, der gør virksomheden i stand til at gøre tingene endnu mere professionelt.


I takt med vores vækst er der brug for at gøre tingene smartere. Fra erhvervshuset får vi midler til at sparke nye ting i gang, men det er ikke det eneste. Når vi trækker på deres strategiske indsigt, får vi tegnet ruten og landkortet rigtigt fra starten.

Per Eggen, marketingchef, ExaxVision
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Sydjylland

Trekantområdet rykker sammen

Annonce