Annonce
Erhverv

Dansk billedbureau bestormet af danske virksomheders positive respons på nettet

Jonathan Løw (t.v.) står bag billedtjenesten Jumpstory sammen med Anders Thiim Harder. Pressefoto
Direktør for Jumpstory, Jonathan Løw, glæder sig over massiv respons på et godt tilbud til danske virksomheder. Facebook og LinkedIn troede det var spam.
Annonce

AARHUS: Direktør og iværksætter Jonathan Løw er medejer og leder af bureauet og billedtjenesten Jumpstory, og forleden lagde han et tilbud til danske virksomheder om tre måneders gratis adgang til bureauet ud på de sociale medier.

- Normalt kommer der nogle få kommentarer, likes og delinger, men under en time senere havde jeg modtaget over 1000 kommentarer i både min private indbakke, som kommentarer på trådene og på mails. Det var helt vildt overvældende og rørende, fortæller Jonathan Løw i en pressemeddelelse.

- Det gik faktisk så vildt for sig, at både Facebook og LinkedIn lukkede ned for min mulighed for at svare folk personligt, da den frekvens, jeg var nødt til at svare i for at kunne følge med, åbenbart blev opfattet som spam, fortæller Jonathan Løw.

Annonce

Et godt tilbud

Beskeden fra Jumpstory lød:

- Vil du gi’ os en chance i krisen? Så giver vi dig tre måneders gratis adgang som tak. Bruger du lige nu amerikanske hjemmesider til at finde dine billeder og videoer? I disse krisetider håber jeg, at du vil gi’ www.jumpstory.com en chance. Vi forærer - kun til danske virksomheder - adgang til JumpStory de næste tre måneder kvit og frit.

- Jeg brugte hashtagget #shoplokalt, for det er også at shoppe lokalt at handle hos danske online virksomheder – også indenfor B2B. Det behøver ikke kun at være den lokale købmand. Det er virkelig rørende at opleve, hvordan dansk erhvervsliv på denne måde forsøger at stå sammen, og det er i mine øjne en opløftende nyhed i en tid, hvor alt andet handler om død, konkurs, fyringer og elendighed, fastslår Jonathan Løw.

Brødtekst

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Annonce