Denne artikel indeholder sponsoreret indhold
Denne artikel indeholder sponsoreret indhold.
Dynamics 365 Business Central er en cloudbaseret forretnings- og økonomistyringsløsning fra Microsoft. Det er en alsidig og fleksibel all-in-one løsning, der gør det muligt at integrere dine forretningsprocesser i én samlet platform. Ved hjælp af Business Central kan du centralisere og automatisere dine forretningsprocesser, så kerneområderne i din virksomhed bliver optimeret. Læs mere om fordelene ved Business Central her.
Få en mere effektiv arbejdsgang
Hvis du drømmer om en mere effektiv og fleksibel arbejdsgang i din virksomhed, så er Microsoft Dynamics 365 Business Central den helt rigtige løsning. Med Business Central får din virksomhed et system, der både favner bredt, og som også kan tilpasses til at understøtte forskellige branchespecifikke behov og ønsker.
Business Central er designet til at give dig et komplet overblik over din forretning – fra økonomi og finans til salg og lagerstyring. På den måde kan du let og enkelt overvåge alle vigtige processer i din virksomhed, så du kan skære flere af de manuelle processer fra og samtidig opnå et langt bedre overblik.
Automatisering af opgaver og ressourcer
Fordelene ved at bruge Business Central inkluderer blandt andet automatisering af arbejdsgange/processer og handlinger, mere nøjagtige og pålidelige data samt en mere effektiv udnyttelse af dine ressourcer. Du kan også let få adgang til alle dine data og rapporter i realtid, så du er bedre rustet til at foretage velovervejede beslutninger.
Samtidig kan du tilpasse løsningen, så den matcher din virksomheds specifikke behov. Du kan tilføje eller fjerne funktioner og moduler efter behov, og dermed skræddersy systemet, så det passer til netop din virksomhed. En alsidig og fleksibel løsning, som kan hjælpe med at få det maksimale ud af din virksomhed.
Integrér virksomhedens forretningsløsninger
Med Business Central kan du også nemt integrere din virksomheds forretningsløsninger med andre Microsoft-applikationer, såsom Power BI, Power Apps og Office 365. Dette gør det muligt for dig og dit team at samarbejde mere effektivt og effektivisere arbejdsprocesser på tværs af afdelinger.
Office 365-integrationen giver dig mulighed for at dele data og samarbejde i realtid med kolleger på tværs af afdelinger, uanset hvor i verden I befinder jer. Det kan være en stor fordel for virksomheder med medarbejdere i forskellige lokationer eller med flere eksterne samarbejdspartnere, som alle skal kunne arbejde sammen.
Integrerer du systemet med Power BI kan du visualisere dine data på en intuitiv og interaktiv måde, mens Power Apps gør det muligt for dig at opbygge brugerdefinerede apps og automatisere manuelle opgaver og processer, hvilket kan reducere risikoen for fejl og frigøre tid og ressourcer til andre opgaver.
Denne artikel indeholder sponsoreret indhold
Om Annoncørbetalt indhold
Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.
Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.
Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.
Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.
Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.