Denne tekst indeholder sponsoreret indhold
SALTO Systems investerer i ansigtsgenkendelse
SALTO Systems er bredt anerkendt som markedsledende producent af intelligente, innovative og brugervenlige låse- og adgangssystemer til den moderne forbruger.
Nu har SALTO Systems annonceret, at de har investeret i specialisten inden for automatisk ansigtsgenkendelsesteknologi; tyske Cognitec Systems.
Ansigtsgenkendelsesteknologi kender vi allerede fra nyere overvågningssystemer og fra vores mobiltelefoner, computere og sociale medier, hvor teknologien benyttes også som sikkerhedsforanstaltning. Nu er SALTO Systems klar til at integrere ansigtsgenkendelsesteknologien fra Cognitec Systems i både eksisterende og fremtidige sikkerhedssystemer.
Cognitec Systems er den ideelle samarbejdspartner
SALTO Systems har efter nøje overvejelse valgt teknologien fra Cognitec Systems, da denne virksomhed siden 2002 har samarbejdet med både offentlige myndigheder, retshåndhævende myndigheder og kommercielle kunder i mere end 50 lande.
Det tyske grænsepoliti er et eksempel på en myndighed, der drager stor nytte af ansigtsgenkendelsesteknologien fra Cognitec Systems. De bruger den i deres daglige arbejdsgange til at lette den automatiserede paskontrol og til biometrisk billedindsamling. Derudover er Cognitec Systems’ teknologien løbende blevet valideret af NISTs (National Institute for Standards & Technology) præstationstest.
Fremtiden er ankommet
De teknologiske gennembrud har praktisk talt stået i kø over de sidste to årtier, og der er intet, der tyder på, at farten tager af lige foreløbigt. SALTO Systems investering i ansigtsgenkendelsesteknologi er derfor også en naturlig konsekvens af SALTO Systems’ ambition om at forblive blandt markedslederne på sikkerhedsområdet.
Det nye samarbejde giver SALTO Systems muligheden for at integrere ny biometri, ansigtsgenkendelse og kunstig intelligens i deres virksomhedsprodukter og ikke mindst de platforme, der gør dem til det, de er i dag.
SALTO Systems platforme får nu ansigtsgenkendelse
SALTO Systems står bag nogle af verdens førende platforme til adgangskontrol, og det har været vigtigt for SALTO og deres partnere, at en ny teknologi vil være kompatibel med disse. Cognitecs teknologi er med det formål blevet analyseret og testet, og konklusionen lød, at ansigtsgenkendelsesteknologien var yderst kompatibel med hele produktporteføljen fra SALTO Systems.
Den nye teknologi vil gøre det muligt for SALTO Systems at inkludere applikationer som berøringsfri check-ind og håndfri adgang i deres adgangskontrolsystemer, hvilket ultimativt er et gode for hele SALTOs kundesegment.
Thomas Bagger, der er medejer af et af Danmarks største sikringsfirmaer, Bagger Låse & Alarm A/S, og deres sub-brand SALTOPartner.dk, udtaler følgende om samarbejdet:
”Det er et stort og vigtigt skridt for SALTO Systems. Planen om at investere i ansigtsgenkendelsesteknologi har længe været på dagsordenen, og da muligheden bød sig for at samarbejde med Cognitecs, var der ingen tvivl om, at det var det perfekte match for begge parter”.
SALTO x Cognitecs: Et samarbejde, der tjener begge parter
Det er ikke kun SALTO Systems, der har gjort sig en god investering med det nye partnerskab. SALTO Systems er en utroligt stærk virksomhed, der globalt er godt positioneret.
Cognitecs CEO Alfredo Herrera siger dertil, at han hilser partnerskabet velkomment og tilføjer:
"SALTOs voksende fodaftryk giver os en utrolig mulighed for at nå de hurtigst voksende markeder inden for ansigtsgenkendelse. […] Som innovatører giver det mening for os at samarbejde med en partner som SALTO Systems – en respekteret sikkerhedsvirksomhed."
Denne tekst indeholder sponsoreret indhold
Om Annoncørbetalt indhold
Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.
Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.
Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.
Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.
Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.